Cuma, Haziran 01, 2007

Köfte Hakkında Bilmek İstediğiniz Herşey

Çalışmakta olduğum Turkcell'in kurumsal eğitimcilerinden birisi oldum. Eğitimci olabilmem için benden eğitim vereceğim konuda ve de bağımsız bir konuda 2 ayrı eğitim hazırlamam istendi. Eğitim konum olan Word of Mouth Marketing (Ağızdan Ağıza Pazarlama) ile birlikte hangi konuda eğitim hazırlasam diye düşündüm. Hakkı Dayı'dan bekleneceği üzere Köfte konusunu seçtim :)

'Köfte Hakkında Bilmek İstediğiniz Herşey' adlı 45 dakikalık eğitimin powerpoint slaytlarını incelemek isterseniz görsellerin üzerlerine tıklayarak büyütebilirsiniz ...


5 yorum:

homosapiens dedi ki...

hakkı dayi, ben birinci slayti acamadim. merak ettim nedir diye

Hakkı Arıkan dedi ki...

Teknik bir sorun oldu sanırım, şimdi açılıyor, teşekkürler ;)

Burcuk dedi ki...

:))) super:)

ellerine saglik:)

Tuba dedi ki...

Cok guzel bir derleme olmus. Ellerine saglik. Yalniz iki sey. 1.) Anadolu yakasinda, sahilde Kofteci Recep ustanin koftesi yedigim en guzel koftedir. Recep usta yillar once oldu fakat oglu sanirim devam ettiriyor. 2.) Benim gelistirdigim kofteyi burada goremedim (ekmeksiz, domates ve biber salcali):)).

Hakkı Arıkan dedi ki...

Tuba hanım, Recep ustanın adresi yada bulunduğu semti paylaşırsanız denemek isterim. Siz de kendi restoranınızı açardanız köftenizi dener yazarım ;)