Pazar, Mart 18, 2007

Öz Kilis Kebap & Lahmacun Salonu

İstanbul’da Kilis usulü kebap ve yöresel yemeklerin tadına varmak isterseniz nereye gideceksiniz, tabii ki Öz Kilis’e. Hasan Küçükoğlu, Mustafa Dağcı ve Hacı Mehmet Satman tarafından 1953’de Sirkeci’de kurulan Öz Kilis 1984’den beri de Fatih Yavuz Sultan Selim’de hizmet veriyor. Hırka-i Şerif camiinin çok yakınında. Ortakların biri kasap diğer eski iki fırıncı, işin mutfağından yetişmişler. Avrupa yakasında olmalarına rağmen müşterilerinin %40’ı Kadıköy tarafından geliyormuş. Birçok ünlü müşterileri de varmış, ama lokantaya girdiğiniz farklı sosyal çevrelerden birçok müşterilerinin olduğunu görüyorsunuz. Herkesin ortak paydası ağızlarının tadını bilmeleri! Hasan Bey farklarının kaliteli malzeme ve müşterileri ile kurdukları sıcak ve samimi ilişkiler olduğunu belirtiyor.

Öz Kilis’e yaptığımız ziyarette ziyafetimize önce mercimek çorbası ve Kilis usulü soğanlı Lahmacun ile başladık. Ardından Oruk kebabı (Adana kebabının bulgur, nane, sarımsak ve ceviz içi ile yapılanı), Cevizli Beyti (Urfa kebabın baharat, sebze ve sarımsak ile yapılanı), Küşneme’den (kuzunun bonfilesi) oluşan karışık kebap tabağımızı denedik. Tabiî ki yanında Gavurdağ salatası ile birlikte. Kebaplarla birlikte normal bulgura göre daha büyük olan Başbaş cinsi bulgurdan yapılan pilav sunuluyor. Son olarak da mekânın asıl spesiyali Kilis Tava’yı tattık. Kilis tava patlıcan yatağında baharatlı kıyma, domates, biber ve soğanla fırında pişirilerek hazırlanıyor. Et olarak dana ve kuzu, baharat olarak ta karabiber, toz biber ve sarımsak kullanılıyor. Bayanlara biraz ağır gelebilir ama benim tam ağzıma layık idi :) Bu kebabın patlıcan yerine soğan ile hazırlananına da Halep Tava deniliyor. Kilis kebap ve yemeklerinin diğer Güneydoğu şehirlerinden farkının Halep’e yakın olması sebebi ile Suriye mutfağı etkisi olduğunu belirtiyor Hasan Bey. Menülerinde farklı yöresel yemekler de bulunuyor. Sarımsak aşı (taze sarımsak çorbası), içli köfte, Leberiye (Klasik Yuvarlama’nın köftelisi), Kurutulmuş patlıcan dolması sadece cumartesi ve pazarları bulunuyor. Bu lezzet merkezini keşfetmemi sağlayan arkadaşım Ali Aksoy’a teşekkürler!

50 yorum:

Adsız dedi ki...

SELAMLAR,
BEN ÖZ KİLİS'E DAHA ÖNCE TESADÜF ESERİ BİR ARKADAŞIMLA GİTMİŞTİM VE DE ÇOK MEMNUN KALMIŞTIK..ŞİMDİ BURDA SAYFANIZDA GÖRÜNCE ÇOK ŞAŞIRDIM HEMEN YORUM BIRAKMAK İSTEDİM..SAYENİZDE Ö KADAR ÇOK BİLİNMEYEN KEBAPÇILAR ÖĞRENDİK Kİ..
TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜRLER BU EMEĞİNİZ VE ÇABALARINIZ İÇİN..
BOL KEBAPLI BİR HAFTA DİLİYORUM..
DAMAKTADI

Adsız dedi ki...

Hakkıcığım, bir semi-Adanalı olarak ağzımın suları aktı vallahi :) Bir sorum olucekti, acaba içli köftesi kubbe şeklinde haşlama mı yoksa heryerde bulunan kızartma cinsi mi? Anneannemin yaptığı haşlama içli köfteleri hiçbir yerde bulamıyorum malesef:( Annem de yapmayı öğrenemedim diyor. Bir yerde rastlarsan haberim olsun lütfen. Mucux. Itır

irem dedi ki...

iste budur kırmızı ete karşı ama lahmacunun hastasiyiz.her gun ye nereye kadar.1 lahmacun 1500 kaloriymiş.cepte cevaptan ogrenmiştim :)

irem

Hakkı Arıkan dedi ki...

Itırım, buradaki içli köfte kızartılan cinsden. Haşlama içli köfte yemek istiyorsan Beyoğlu Galatasaray'daki Sabırtaşı'na gideceksin. Ali amcanın içli köfteleri gibisi yoktur! İyi hatırlattın sabırtaşını da yazılacaklara ekleyeyim :)

İrem, sende bir lahmacuncu açsan Bozcaada da diyorum??? :)

Adsız dedi ki...

güzel kilisimin mutfak kültürüen katkı sağlauyanları alkışlıyorum...
kilisimin radyosundan sevgiler yedi bölgeme
www.kilisfm.com.tr
yakut yakamoz
saygıalrımla

Hakkı Arıkan dedi ki...

Yakut bey, İstanbul'dan da Kilis'e selamlar :)

Adsız dedi ki...

öncelikle hasan usta ve arkadaşlarına,bu doyumsuz lezzet katkılarından dolayı teşekkü ediyorum.ben sık sık düzce ilinden kalkıp o kadar km.yi katederek susadıgım lezzetlere ulaşıyorum.fazla söze gerek yok.tatmanızı tavsiye ediyorum.

Adsız dedi ki...

Agzinin tadini bilenlere Öz Kilis :) yalniz dikkat ettim sayilan onca guzel yiyecegin arasina Hasan ustanin enfes kunefesini eklemeyi unutmuslar...

Adsız dedi ki...

Blogunuzu zevkle okuyorum. Özkilis'in ben de müdavimlerindenim. Küçük bir düzeltme yapmama izin verin: Koruk Kebabı değil, Oruk Kebabı'dır bahsettiğiniz kebabın adı.
Selamlar,

Başkan

Hakkı Arıkan dedi ki...

Teşekkürler Başkan bey, gerekli düzeltiyi yaptım.

Löplöpcü dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Löplöpcü dedi ki...

Üstad haftasonu buradaydım. Patlıcanlı yapılanı Kilis Tava, soğanlısı ise Hatay tava.
Halep Tava yanlış olmuş.
Birde başımdan geçen bir anektodu aktarayım. Löplöpü seven bir arkadaşımda birlikte gittik. Altlık olarak bir lahmacunu paylaştık ve birer içli köfte götürdük. Sonra bir porsyon kilis tava, yarım porsyon oruk kebabı (antepte simit kebabı derler), yarım porsyonda küşneme yedik. Aslında doymuştuk ama arkadaşıma antepin meşhur patlıcan kebabını da yedirmek istiyordum. Hasan Usta "Yok ağam siz doydunuz, gelen balcan kebabını beğenmezsiniz, iyi yapamamış dersiniz" dedi ve bize patlıcan kebabı vermedi.
Helal olsun Hasan usta'ya. Öz kilis'e tekrar gitmek için bir sebep oldu bize de...

Adsız dedi ki...

selamınaleykim değerli hemşerim ben kilis,liyim hacı ökkeşin torunuyum 28 yıldır istanbulda ikamet etmekteyim ve şirinevlerdeki KİLİS KÜLTÜR VE DAYANIŞMA DERNEĞİNİN YÖNETİMİNDE KİLİS SEVDALISI BİR KARDEŞİNİZİM bir kilis,li bulduğumda tanıştığımda sanki akrabamı bulmuş kimi sevinorum ve hemşerilerimle gurur duyuyorum eyer nasip olursa en kısa zamanda bir çayını içmeye gelir iki haneyin belini kırarık allah bol ve bereketli işler ,kazanç nasip etsin saygı ve sevgilerimle ökkeş başgüden.kral_79lu@hotmail.com

Adsız dedi ki...

selamlar ben aslında rumeli kökenliğiyim şark yemeklerinin çok seviyorum hafta sonrarı aksaray ve fatih kadınlar pazarına arkadaşlarla yemeğe gidiyoruz. sizi internet.te dolaşırken gördüm, en kısa zamanda ustamın kilis tavasını yemeye gelicem. hasan eren
selamlar/saygılar

Ufuk dedi ki...

merhabalar,
öncelikle şunu söylemek istiyorum ben doğma büyüme 3 kuşaktır fındıkzadeli biriyim.Ntv de çıkan yemek lezzeti programlarından birinde arkadaşımın gördüğü öz kilis lahmacun programı üzerine ilgili mekana gidip bahsedilen müthiş lahmacunların tadına bakmak istedik mekanı arayıp bulduktan sonra karşılaştıgımız manzara aynen şu şekildeydi hademe kılıklı içeride gezen şişman insanlar ve dolu masaların pisliği ayakta kuyrukta ailesiyle birlikte bişeyler yemek için gelmiş ama kasada duran tahminimce mekanın patronu oldugunu sandıgım insandan fırça yiyen insanlar sürüsü neyse sıra bize geldiğinde 15 dakika boyunca ayakta beklememize ve içeride 10 a yakın çalışan oldugu halde kimsenin ilgilenmedigi bir durumla karşılaştık dayanamayıp kasada duran görevliye siz müşterinizle bu şekilde mi ilgileniyorsunuz diye sordugumuzda ya yukarısı dolu oturacaksanız geçin bir yere oturun diye bir tepki aldık aldıgımız tepki karşısında şaşkına döndük ve yani bir saat boşalmazsa içeride bu şekilde ayakta mı bekleyecegiz buyur etmeyecek misin diye sordugumuzda ister yiyin ister yemeyin şeklinde esnaf ve mekan sahibine yakışmayan bir tepkiyle karşılaştık yani bu lokanta için söyleyebilecegim tek şey ntv ye ve yprumlara inanmayın yolunuz sakın o sokaktan geçmesin paranızla rezil olup lahmacun yerine fırça yemeyin teşekkürler

Adsız dedi ki...

süper bir lezzet yeri herkese tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

Merhabalar,

Bugün öğle yemeğine Öz Kilis Kebap Salonuna gittim, gitmez olaydım. Günün en yoğun saatinde gitmiş olabiliriz ama müşterileri kasten tepemize dikip, bir an önce yiyip gitmemiz için bizi diken üstünde oturttular, utan masalar "YEDİYSENİZ KALKIN GİDİN"
diyeceklerdi.

"ÖNCE GÜLER YÜZ, İNSANCA MUAMELE SONRA YEMEK GELİR, DAHA SONRA MÜŞTERİLER"

Daha da Öz Kils'e gitmem

Selamlar

Adsız dedi ki...

UFUK VE EMRE BEY'E CEVABEN,


BEN YAKLAŞIK 10 YILDIR ÖZKİLİSE GİDEN BİRİYİM. HAYATIMDA YEDİĞİM EN GÜZEL LAHMACUN VE KEBAP ÖZKİLİSİNKİDİR. PİLAVI BİLE BAŞKA GÜZELDİR. KÜÇÜKKEN ANNEM ONLAR GİBİ PİLAV YAPAMIYOR DİYE ANNEME KÜSERDİM. NTV'DE YAYINLANAN PROGRAMDAN SONRA AŞIRI KALABALIK OLMAYA BAŞLADI EN SON GİTTİĞİMDE TAM 1 SAAT BEKLEDİM AMA BEKLEMEYE DEĞER... MEKANIN KÜÇÜK OLMASI VE BÜYÜYECEK YERİNİN OLMAMASI KÖTÜ BİR DURUM TABİ AMA BU YOĞUNLUK YENİ BAŞLADIĞI İÇİN ÇEKİ DÜZEN VERMEYE FIRSATLARI BİLE OLMADI. AYRICA KESİNLİKLE KÖTÜ MUAMELE ETTİKLERİNE İNANMIYORUM SİZİN BİRAZ İNSANCIL DAVRANIP O KADAR İNSAN BEKLERKEN YİYİP KALKMANIZ DAHA MANTIKLI GİBİ DURUYOR NEDENSE!!!

Adsız dedi ki...

herkese merhaba.öncelikle özkilis lahmacun ve kebap salonunu ntv deki bir yemek proğramında görmüştük bi arkadaşımla gideriz bi gün dedik ve bugün tekrra aynı proğramı izledik dayanamadık kalktık gittik.bir gittik ki aman allahın ne görelim ufacık dükkanda bir kaç masa ve o masalarda tıkış tıkış oturtulmuş insanlar ve dışarda da içeriye girmek için sıra bekleyen uzun bir kuruk oluşturan ve soğuktan donma noktasına gelen insanlar .
ben görünce herhalde bedave yenek dağıtılıyor dedm ama yok yanına gidince ne görelim dışarı taşmış itiş kakşı bekletilen insanlar mecbur girdikm merka duygusu işte bi taraftan sıkıntıdan ve soğuktan aplayan küçük çocuklar ayakta durmakta zorlanan yaşlı insanlar.çok içim acıdı neyse yaklaşık 40 dk sonra sıra bize geldi
yukarı kata çıktık servis sıfır hizmet ilgi alaka sıfır.hele hijyene hiç girmiyorum tek kelimeyle berbarttı.sırf meraktan başımıza gelenlere bak.bide şişirme bi hesap hemde açıklama yazılmamış bi fiş tutuşturdular elimize ya gitmeyin hiç bişey kaybetmessiniz.boşa merak etmeyin o proğramı yapan kişi nasıl hijyen koşullarına dikkat etmeden onca insana ordan çağrı yapar anlayamadım.giderseniz boşa zaman boşa para harcamış olursunuz güzelim fatihinde innaın çok güzek restoranlar var hemde daha iyi hizmet daha iyi yemeklerbnden söylemesi..

Adsız dedi ki...

İşletmecilik ve hijyen sıfır.Size bir yer önereceğim. GARDEN RESTAURANT SİLİVRİ Özellikle arnavut ciğeri başta olmak üzere tüm ürünleri.Mekan,servis,hizmet 10 üzerinden 10.Beğenmeyen parasını benden geri alsın.O kadar iddalıyım.
Sevgilerimle
Coşkun Kemahlı
Uluslararası Gurme

Adsız dedi ki...

Ufuk ve Emre'ye aynen katılıyorum. NTV'de yayınlanan programda ambians'a yıldız verilmemişti. Gerçektende verilecek bir durumu yok. Hijyen sıfır, hizmet sıfır. Bardakların kenarları bile kırıktı. Ayran söyledik sürahi temiz değildi ve onunda kenarları kırıktı. ortam deseniz havasızdı...Yediğim şeyler: Yuvalama çorbası, lahmacun(sarımsaklı ve soğanlı), gavurdağı, kilis tava, patlıcan dolması... Bir tek kilis tavası ve patlıcan dolması idare ederdi. Diğerleri fiyaskoydu... Boşa zaman kaybı... Tavsiye etmem... Aynı programda sütlücede sadrazam mahmutta tanıtılmıştı. orayıda denedim ve gerçektende herşeyiyle 10 numaraydı. Orayı tavsiye ederim...

Hakkı Arıkan dedi ki...

Ben yaklaşık 1,5 sene önce gitmiş ve yemekleri ve servisi beğenmiş idim. Ancak anlıyorumki ya geçen zaman içinde servis kalitesinde düşüş olmuş ya da artan rağbet karşısında talebi karşılayamıyorlar.

ismet dedi ki...

ya bu kadarda olmaz bu adsız arkadasa seslenıyorum bu kadar insan gıdıyor ses etmıyor herkes ovguyle bahsedıyor ya sen cok tıtızsın yada oraya gıden ınsanlar hıjyenı bılmıyor. ben oraya 23 senedır gıderım o kadar unlu gazetecıler gelıyor iş adamı gelıyor senın onlardan daha cok hıjyenık olacagını zannetmıyorum saygılar..

Adsız dedi ki...

o adsız arkadaşa sesleniyorum ben 12 senedir oraya giderim ve her seferinde farklı bir ilgi görürüm kendinizle olan sorunları başkalarına yansıtmayın bence özellikle hasan ustanın o tatlı dili ve şiş kebabını hiç bişeye değişmem....

Adsız dedi ki...

İlk Önce bu kebapçıyı Vedat Milor'un programında gördük.Sonra buraya gelip bir güzel karnımızı doyurduk.Herkese oraya gidip yemek yemelerini tavsiye ediyorum.Böyle güzel etleri hayatımda az gördüm.
Ben Berat.

Adsız dedi ki...

MERHABALAR
BENDE KİLİSİN MÜDAVİNLERİNDENİM 13 SENELİK MÜŞTERİLERİYİM AMA YİNEDE 2 SAAT KAPIDA BEKLEMEYE RAZIIM VE HER GİTTİĞİMDE DE KAPIDA MERCEDES BMW AUDİ EKSİK OLMAZ. BU NEGATİF ELEŞTİRİ YAPANLARA SESLENİYORUM SİZ O LOKANTAYA GELEN MÜŞTERİLERİN TEMİZLİKÇİSİ OLAMAZSINIZ Kİ TİTİZLİKTEN İLGİDEN BAHSEDİYORSUNUZ BIRAKINDA KİMSENİN EKMEĞİYLE OYNAMAYIN HASAN USTAYA SAYGILAR

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bahsedilen yere ben de gittim, gerçekten mekan ufak,ilgi alaka da normal,fazla beklenti içine girmeyin, nihayetinde yemek yeyip çekip gidiyorsunuz. ama inanın kadınlar pazarındaki Sur kebap, horhor'daki hacı usta, has kral vs.mekan ve lezzet olarak çok daha güzel. bu ufak yere fazla takıntı yapmayın.

Adsız dedi ki...

Merhabalar,

Öz Kilis'e bir pazar günü saat 11:30 civarında yanımda yaşlı insanlarla gitme gafletinde bulundum. Hiç hoş karşılamadılar. Zar zor bir yere oturttular ve servisin 12:00 den önce başlamayacağını belirttiler. Yanımda yaşlı insanlar da olduğu için, dolaşıp gelelim gibi bir şansımız yoktu. Beklemeye başladık, bu arada ustalar sürekli boş pide yapıyorlardı. Biz de çok açtık. Pide kokusu malum... Servis açılana kadar yiyecek bir şey yok mu diye sorduk. Yok dediler. Biz servis başlayana kadar aç bil aç, bekledik. Açıkçası o mis gibi kokan, sıcacık pidelerden iki tane ortaya koymaları, yanına bir kaşık yoğurt koymaları zor mu idi? Kilis'te misafirperverlik böyle midir? Sanmıyorum. İşletmenin sahibine de aynı durumu ilettim, ancak uzlaşır bir tavır sergilemediği gibi, arkasını döndü başka bir işle ilgilenmeye devam etti. Ben de insanlarımı Bostancı'dan taşıyıp oraya götürmüştüm. Ürünler lezzetli olabilir, ancak ama böyle soğuk muamele yapılan bir yere bir daha kendim de gitmem, başkasını da götürmem.Saygılarımla.

Adsız dedi ki...

hasan usta arkadaşımdır ama birgün banada randevu almamı söyledi üzüldüm bır daha gitmedim.bedava vermiyorlarki.ha unutmadan zenginmisin fakirmisin ona göre?

arkadaş dedi ki...

hasan ustayla arkadaşız demiştim ve eksiklerini yazmıştım.şimdide gerçekleri yazayım:benim bildiğim kilis yiyeceklerini en iyi yapan yerdir ama insanları cüzdanına göre degerlendirmeden haraket etmeleri lazım diyorum bir arkadaş olarak başarılar yine yazacağım hoşçakalın dost acı söyler

Adsız dedi ki...

merhabalar,

öz kilis'i ntv programında görüp gitmiştim inanılmaz bir karşılama ve inanılmaz bir lezzetli kebap yapıyorlar lahmucun da cabası. kim ne derse desin istanbulda bulunan kebapçılardan çok çok farklı bir yer bu kaliteyi bu fiyata yiyebileceğiniz ender yerlerden ben ntv de gördüğüm günden beri takribi 15 kere gittim ve çok kişi götürdüm. vedat milör'e böyle yerleri bizlere gösterdiği için teşekkürler... Hasan ustaya sevgiler.... serdar ağalar

bienal dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
bienal dedi ki...

Öz Kilis İle ilgili bende bir yazı yazdım... İlginenelere...


http://harbiyiyorum.blogspot.com/2010/04/fatihte-en-iyi-kebap-nerede-yenir-oz.html

Adsız dedi ki...

merhabalar acaba hasan usta yazdıklarımı okudu veya duydumu insanları müşteri olarak görmeye başladımı zenginler geldimi baş köşe fakirler geldimi görmezlikten gel bumu müessese çalıştırmak bu anlayış değişirse yine giderim hasan usta arkadaşımdı eskiden fakirler borca yemiyor peşin veriyoruz hemde 10 kişi
gidiyorduk......arkadaş

Adsız dedi ki...

21 kasım 2010 pazar günü kız arkadaşımla gittim Öz Kilis'e. Yemeklerin lezzetinden falan bahsetmiycem çünkü daha önemli şeyler var insan hayatında; aptal yerine konmak mesela. Öz Kilis te başlangıçta herşey guzel göründü ,ilgi alaka tam bir şark misafirperverliği.Ama sonra herşey şark kurnazlığına dönüştü malesef.
2 adet lahmacun
1 porsiyon kebap
2 adet tadımlık çorba(yöresel çorba mutlaka tatmalısınız gazıyla ve ısrarla önümüze kondu)
1 kola ve 1 ayran
HESAP: 43 TL (YUH)
Merak edip kafama takıp hesabın açıklamasını istedim ,ayaküstü bişeyleri topladı çıkardı oradaki kendini kurnaz zanneden şark kurnazı arkadaş.
Önümüze konan (dünyanın ve özellikle Türkiyenin heryerinde bedava olan ikram olan şeyleri kebapla aynı fiyattan geçirmiş bizim hesaba.
Eve gittim kafama takıldı ve arayıp bu yaptıklarının yanlış olduğunu ve kanuni olarak suç olduğunu söyledim. Yemeseydin kardeşim o zaman gibisinden bişeyler söylediler. Masaya sormadan konulan ıvır zıvır ezme ,yoğurtlu bişey ve lahmacunun yanında gelen yeşillik. Zaten yememiştik o ayrı konu da, benim asıl canımı sıkan bu küçük hesaplara giren sözde işletmecinin yıllarca verilen uğraşıların sonunda markalaşmış bir ismi 8-10 tl için rezil duruma düşürmesi..
Bundan sonra öz kilis denildiği zaman aklıma gelicek ilk şey küçük hesaplar yapan şark kurnazı bi muessese olduğudur. Anlaşılan o ki insanların iyi niyetle referans verdikleri reklamını yaptıkları ve para kazandırdıkları bu mekanın işletmecileri havaya girmiş ve sapıtmaya başlamış. Hijyen konusunada örnek ise; masamızda tabağımızdaki yemeği bize tanıtırken(güya paramızdan başka bişeyle ilgileniyormuş triplerine girip)tabağımızdaki etlere çıplak eliyle dokunup "bak bu bilmemne kebabıdır" demesidir işletmecinin..Hijyen anlayışı bu yani.
Keyifli pazar günümün içine eden bu adam umarım o mekanın sahibi değildir,zira bu tip zihniyetler o mekanı cok kısa zamanda batırır. Saygılar.

Ismet GULYAR dedi ki...

İsmet

Daha dün akşam iftar yapmak için 6 arkadaşımla birlikte gittik..Olay şu ki 8 kişilik rezerve yapmıştık 2kişi gelemedi ve sıkı durun gelmeyen 2 kişinin fix menü ücretini hesaba eklediler..

İşim gereği çok yer gezdim,çok oturdum çok kalktım yalnız bu kadar,işletmecilikten uzak,adamlıktan,zerafetten,görgüdenuzak işyeri personeli ve sahibini bir arada görmedim.

Yemeklere gelince,sadece kilis tava ehven-i şer,diğerleri herhangi bir yol üstü lokantasında,semt kebapçısında rahatlıkla ve çok daha ucuza yiyebileceğiniz cinsten!

lnp dedi ki...

Bize servis yapmadıkları için yemeklerini değerlendiremiyorum. Fakat arkadaşım daha önce gitmiş, beğenmiş, beni de götürmek istedi. Bir cumartesi günü öğlen 3 civarı gittiğimizde mekan doluydu. İçeri girdik ve yalnızca dışarıda yer olduğu için soğukta dışarıya oturduk. 5-6dk geçmesine rağmen kimse gelip sipariş almadı. Arkadaşım tekrar içeri girerek varlığımızı hatırlattı. 5-6dk daha geçti ve lüks arabalara vale servisi devam ederken bizim 2 kişilik varlığımızla kimse ilglenmedi. Biz de bekleyip bekleyip gittik. Böyle bir servis/müşteri anlayışına sahipler. Çıkarken tabii ki lafımızı sakınmadık, aman abi oturun hemen gelelim gibi yağcılığa sulandılar. Önermiyorum.

Adsız dedi ki...

Ben de bir ara bir arkadaşımla ,ÖzKİLİS e gittim.Kebapları ve lahmacunu ,her yerde yiyebileceğiniz cinstendi.Ayrıca Hasan Usta,mekana hangi zenginlerin geldiğini anlatarak bundan orgazmik bir zevk alıyordu.Fiyatlarda çok pahalıydı.Menüde ayrı ,adisyonda ayrı yazıyordu..Kısacası bir Antepli olarak tavsiye etmem..Pirpirim sofrasında daha iyi kilis tava ve firik pilavı oruk kebabı yiyebilirsiniz.Tavsiye ederim..

Adsız dedi ki...

MERHABA BEN BURAYI ÇOK SEVİYORUM YEMEKLERİNİ ÖZELLİKLE KEBAPLARINI ÇOK BEĞENİYORUM HER GİTTİĞİMDE TATLARINI DAHA DEĞİŞİK VE DAHA GÜZEL BULUYORUM GİTTİĞİMDE ÖNCE SICAK SICAK LAHMACUN YİYİYORUM ORADA YEMEK DAHA GÜZEL OLUYOR USTALARA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE TARİFLERİN GÜZELLİKLERİNİ KAYBETMEMELERİNİ RİCA EDİYORUM... AYRICA ŞUNUDA BELİRTMEK İSTİYORUM BU NEGATİF YORUMLARI YAPANLARIN BENCE DAMAK ZEVKLERİ GELİŞMEMİŞ...

Adsız dedi ki...

YUKARIDAKİ YORUMU YAPAN HÜSEYİN YÜCEL CAN BEN HENÜZ 13 YAŞINDAYIM!!!

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Temizlik konusunda epey bir sıkıntısı olan bir yer. Ben birkaç kere gittim ve özellikle beni rahatsız eden işletmecilerin tavırlarıydı. Tok esnaf diye bir tabir vardır, aynen öyle. "Bize müşteri çok, bir kere nam salmışız nasıl olsa" diye bakıyorlar. Masaya oturduğunuzda doğru düzgün hizmet vermezler, önünüze konulan yemeği bir an önce bitirip gitmenizi beklerler. Eğer evde yemek üzere 2-3 lahmacun yaptırdıysanız paketi önünüze atarlar, köpeğe atar gibi...
Yemeklerinin ise öyle ahım şahım bir olayı da yok. Tavsiye etmem.

Adsız dedi ki...

ben özkilisli kebabçısına çolak emmizamanın dan beri 25 yıla yaklaşık
gerçekten lahmacun ve kebeb yerken tamlezzetinle yedim diğer arakaşların
dediğigibi hasan usta şöyle böyle arkadaşım ne hasan usta benim adımı bilir nede benonun adını bilirim ben özkilis kebabçısına geliyorum orada lezzetli yiyeceklerin yanında adaplı servis hijyen lezzet ve ödediğim miktar ile ilgilenirim ustanın parmaklarınımı yalayalım yaniusta güleryüzlü olup bize memnuniyetimizi şikayetimizi sormalı malesef çolak emminin sağlığında ödediğimiz parayı cebine koyar üstünüde cebinden verirdi bu arkadaşlarda ustadan öğrendiğini uyguluyor içininfiatları diğer ünlü kebabçıların ayarına çekerseler ozaman müşteriler benimgibi kendilerine başkabir kebabçı bulurlar dört yıldır ben kebabçımı değiştirdim özkilisin kebabını özlüyorum ama o garsonları ilgisizliği görmemek için gelmiyorum benim ustam damağımda damak ustasını bulur.

Adsız dedi ki...

hic tavsiye etmem hijen sifir,yer yok,konfor yo,kalite yok.iceri girdiginde ne yiyeceksin soruyorlar.lahmacun dedinmi yok diyorlar kebap yiyecegim diyorsan oturtuyorlar.cünkü kebap yedinmi daha fazla para birakiyorsunuz.böyle bir yere bir daha hic gitmem...

Adsız dedi ki...

Tek kelimeyle BERBATTTT. Hijyenden haberleri yok. Biz de int. tavsiyesi ile gittik. Yediklerimiz 2 gün boyunca ağzımızdan geri geldi. Sakın gitmeyin.

gergedan boynuzu dedi ki...

Elinize sağlık süper görünüyor.

gurme dedi ki...

SAYIN VEDAT MİLÖR VE YORUMCULAR ÖZKİLİSLİ Yİ ÖVMÜŞLER.BİZ DE AİLECEK BURAYA GİTTİK.ARA SOKAKTA MÜTEVAZİ BİR YER GİBİ GELDİ FOTOĞRAFLAR FELAN HERHALDE VARDIR BİR KERAMETİ DEDİK.3.2.2016 TARİHİNDE 14.00 CİVARINDA ORADA İDİK.YUKARI ÇIKTIK.MASAYA OTURDUK KOLUM MASAYA YAPIŞTI BİR BAKTIM MASA KİRDEN YEMEK YAĞI VE ŞERBETLİ TATLI GALİBA ŞERBET İZLERİ ŞOOOK.NEYSE DEDİK HELE LAHMACUNLARI BİR SÖYLEYELİM ORTADA GARSON YOK ŞİŞMAN KAZAKLI BİR GENÇ GÖRDÜK ACABA BU MU GARSON O İMİŞ YALAN YANLIŞ ALDI SİPARİŞİ GENE ŞOOOK.HERKESİN ÖVDÜĞÜ BİR YERDE OLANLARA BAK.LAVABOYA GİTTİK ETRAF BERBAT HAVLU KAĞITLAR YERDE ETRAF KİRLİ SU İP KADAR AKAR ÇÖP TENEKESİNİN AĞZI AÇIK BERBAT BİR MANZARA.LAHMACUNLAR GELDİ LAHMACUNLAR HAMUR GİBİ HAMUR SÖNMÜŞ FINDAN ÇIKAN HAMUR ŞİŞKİN KABARCIKLAR NERDE ISLAK HAMUR ÜZERİNDE KIYMA DA GÖREMEDİK.HELE AYRAN KABI KÜÇÜK METAL ETRAFI KİR LEKE DOLU GÖSTERDİM ÖZÜR BİLE DİLEMEDEN ALDI SURATINI ASMIŞ ZORAKİ DEĞİŞTİRME.......VELHASILI SIRADAN BİR LAHMACUNCUDA DAHİ DAHA FAZLA İLGİ VE DAHA İYİSİNİ YERSİNİZ.HAA AKLIMDAYKEN SÖYLEYİM KREDİ KARTI YOK.ADAMLARA BEĞENMEDİM SEBEBİ DE ŞUNLAR DEDİM.GENE SURAT ASIK YE GİT İŞTE SANANE DER TAVRIYLA .....YOK KARDEŞİM BEN VEDAT MİLÖR YADA ORDAKİ FOTOLARDAKİ ÜNLÜLERDEN BİRİ DEĞİLİM SIRADAN BİR VATANDAŞIM

Unknown dedi ki...

Hello Mrs. Mr.

I am the representative of a GROUP composed of operators
economic. This group is involved in various activities
as:
Provide loans to all people in financial difficulties
invest in well consistent and profitable projects

For safety, trust and transparency, is the
process to follow
you have to travel to our base for:
Making contact with one of our representatives and our consultant
Financial (a meeting and -study of your project)
Determine the existence of funds that will be available to you
Drafting and signing the contract at the notary
Finally, the banking formalities for the transfer of funds

This process takes more than 72 hours to get everything done
If you have questions, we're here to answer
Thank you for understanding and we respond quickly

Email: evodypepe@gmail.com

Ahmet dedi ki...

Hizmette kusur varsa kalitenin önemi yok

Ahmet dedi ki...

Hizmette kusur varsa kalitenin önemi yok yorum yapan arkadaşlar bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.